اتومبیل Volkswagen Sport Coupe Concept GTE رونمایی شد .
بهترین و بروز ترین وبلاگ درباره تکنولوژی
اتومبیل Volkswagen Sport Coupe Concept GTE رونمایی شد .
چهار شنبه 13 اسفند 1393 ساعت 16:26 | بازدید : 337 | نویسنده : یوسف نجفی | ( نظرات )

این هفته Volkswagen از اتومبیل جدید Sport Coupe Concept GTE خود در نمایشگاه ژنو رونمایی کرد.گفتنی است این طراحی جدیدی برای برند Sport Coupe Concept GTE است ،‌ اما این اتومبیل از نظر ظاهری بسیار به اتومبیل Cross Coupe GTE که در نمایشگاه دیترویت رونمایی شد شباهت دارد.

به گزارش دنیای خودرو ، این مدل را می توان آخرین دسته از سری اتومبیل های مفهومی GTE شرکت آلمانی Volkswagen محسوب کرد. Volkswagen خودروی Sport Coupe Concept GTE را برروی پلتفرم های MLB و MQB با  سیستم جدید انتقال قدرت هیبریدی قرار داده است.

در حال حاضر اتومبیل های Golf و چند مدل دیگر Volkswagen از پلتفرم MQB استفاده می کنند. Sport Coupe Concept GTE دارای یک موتور توربوشارژ ۳.۰ لیتری TSI V6 است که ۲۹۵ اسب بخار و ۳۶۹ فوت گشتاور تولید می کند. البته این موتور در ترکیب با سیستم هیبریدی ۱۶۸ اسب بخار قدرت اضافی تولید خواهد کرد و می تواند به صورت الکتریکی تا ۳۲ مایل حرکت کند. این خودروی هیبریدی می تواند ۰ تا ۶۲ مایل را طی ۵.۰ ثانیه طی کند که به نظر خوب بوده و گزارش شده سرعت آن به ۱۵۵ مایل در ساعت می رسد.

فضای داخلی Sport Coupe Concept GTE به دلیل فاصله ۱۱۸.۹ اینچی دو محور عقب و جلو بسیار بزرگ بوده و به طور کلی فضای آن ۱۹۱.۷ اینچ گزارش شد. برآمدگی های جلو و عقب این اتومبیل بسیار کوتاه هستند. Sport Coupe Concept GTE ارتفاع زیادی ندارد و گفته شده ارتفاعش با زمین ۵۵.۴ اینچ بوده و از چرخ های ۲۱ اینچی استفاده می کند. از نظر طراحی این اتومبیل جلو پنجره مشبکی جدیدی داشته و خطوط LED چراغ های جلو تا پره های جلو پنجره امتداد پیدا می کنند.

آقای Klaus Bischoff مدیر طراحی Volkswagen درباره طراحی این خودرو اظهار داشت:

“اتومبیل Sport Coupe Concept GTE گویای نقطه عطفی از طراحی است. فولکس واگن با این اتومبیل مفهومی یک طراحی جدید را نشان داد. همچنین نگاه اجمالی اولیه یک طراحی خاصی را نمایش می دهد.”

از نظر طراحی داخلی ،فولکس واگن بسیار خوب عمل کرده است. به طوری که جهت تنظیمات اتومبیل برای راننده یک صفحه نمایش با گرافیک ۳ بعدی و ۱۲.۳ اینچی تعبیه شده و سرنشینان عقب نیز هر کدام دارای یک صفحه نمایش ۱۰.۱ اینچی هستند که همگی آنها یکپارچه عمل می کنند. طراحی داخلی این اتومبیل بیشتر ساختاری آینده نگری داشته و به گفته فولکس واگن لذت رانندگی فوق العاده ای را  برای راننده اش فراهم می آورد.

شرکت فولکس در بخش تنظیمات حالت های مختلف رانندگی را برای راننده قرار داده تا به هرشکلی مایل است اتومبیل خود را به طور دلخواه برای رانندگی دلنشین سفارشی سازی کند.

Bischoff افزود:

” چراغ های جدید این اتومبیل زیباست. از نظر طراحی داخلی ، Sport Coupe Concept GTE یک اتومبیل لوکس فولکس واگن محسوب می شود و ما در تلاشیم تا  این بخش را غنی سازی کنیم و طراحی های فوق العاده ، منحصر به فرد و پویایی ارائه دهیم “

متاسفانه کمپانی فولکس درباره تاریخ عرضه و قیمت Sport Coupe Concept GTE صحبتی نکرده و باید منتظر اطلاعات آینده بود



|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








تبلیغات
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
نظر سنجی

به مطالب وبلاگ چه امتیازی میدهید؟

خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 24
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 24
بازدید ماه : 80
بازدید کل : 51363
تعداد مطالب : 95
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1

چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عصر خودرو و تکنولوژی و آدرس cartec.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 95
:: کل نظرات : 13

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 9

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 24
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 24
:: بازدید ماه : 80
:: بازدید سال : 1403
:: بازدید کلی : 51363